Подробности за спота

Спотър Jaggie & Ollie
Заснет в London, United Kingdom
Дата 2009-01-01 19:01

Superbruut! Voorzien van een dikke V8 in het vooronder. De eerste Monaro die ik weer eens zie sinds Nieuw Zeeland. Bijzonder gaaf. De auto kreeg ook veel aandacht op het plein bij Harrods van het winkelende publiek. Dat kan ook niet anders gezien de dikke kleur!

Подробности за автомобила

Максимална скорост 274 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 5.40 s
Мощност 398 hp
Въртящ момент 530 Nm @ 4400 rpm
Тегло 1658 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    dj  -  в 19:17

    Die uitlaten! :o Die velgen! :o

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 19:27

    Het is ook gewoon een beest ^O^

    Отговор

  3. Profile pic
    BELGIUM FLP  -  в 19:28

    bruut ding :o

    Отговор

  4. Profile pic
    Bart-nega  -  в 19:28

    Monaro gespot :D

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS warmond-crew  -  в 19:42

    Wat een ongelofelijk brute auto. Wil ik echt nog wel eens spotten. Die kleur, die uitlaten, die velgen. Beste combinatie als je het mij vraagt.

    Отговор

  6. Profile pic
    jezza  -  в 20:08

    alleen die achterlichten zijn jammer de rest is kei bruut!

    Отговор

  7. Profile pic
    c&j&l&a  -  в 21:40

    Gewoon af !!!
    Mooie spot en pics ^O^

    Отговор

  8. Profile pic
    AdriH  -  в 09:45

    wtf, wat een kar, en dat in europa. Superspot

    Отговор

  9. Profile pic
    POLAND Marcie  -  в 15:02

    Zeker een gave bak! En dat kenteken! Ik vind die achterlichten ook niet zo ... verder zouden de grijze accenten wat mij betreft zwart mogen zijn, geeft een mooier contrast denk ik! Mooie spot!

    Отговор

  10. Profile pic
    peerke59  -  в 01:00

    Een HSV Coupe GTS ( serie 3, want de tankdop zit nu hoger tgv. de productie van de Pontiac GTO ). Inderdaad een beest. Helaas niet voor het vaste land van Europa gemaakt. De achterlichten zijn overigens standaard.

    Отговор

  11. Това не е правилно

Още Vauxhall Monaro VXR спотове



Свързани новини