Подробности за спота

Спотър WillemIII
Заснет в London, United Kingdom
Дата 2010-07-24 02:48

Toen ik de oranje LP640 volgde kwam ik bij deze prachtige Spyker uit :D

Подробности за автомобила

Максимална скорост 300 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 4.50 s
Мощност 400 hp
Въртящ момент 480 Nm @ 3400 rpm
Тегло 1275 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    ALBANIA Timo AG  -  в 16:45

    Great Spot! and great Combo!!^O^:bier:

    Отговор

  2. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  в 16:56

    Awesome car :bier:

    Отговор

  3. Profile pic
    Kees  -  в 17:13

    Heel vet!

    Отговор

  4. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  в 18:13

    Great spot^O^

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Supercar-Freak  -  в 21:31

    Gefeliciteerd met je Spot Van De Dag :)

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  в 21:53

    Geef mij de Spyker dan maar, wat exclusiever

    Отговор

  7. Profile pic
    slabate  -  в 22:33

    Exclusiever dan de Murciélago, maar lelijker. :r

    Отговор

  8. Profile pic
    niels gtt  -  в 22:33

    dikke spot

    Отговор

  9. Profile pic
    POLAND elecks  -  в 23:00

    spyker heeft juist veel mooiere lijnen niet zo strak... beetje vloeiend ^O^

    Отговор

  10. Profile pic
    ALBANIA LG&RS  -  в 00:15

    erg vet!:D

    Отговор

  11. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 01:08

    Haha heb deze ook al in Laren gezien :+ http://www.flickr.com/photos/40059648@N05/4370847249/

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  в 11:15

    Wtf is er met de foto's. Ergens zien ze er heel raar uit. Verkeerd verkleind? Zit soort waas overheen en het lijkt een hele pixelige foto :{

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 12:37

    @ W-crew,

    Licht waarschijnlijk aan je eigen pc :X.
    Hier op mijn pc zijn de foto's goed hoor..

    Отговор

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  в 20:40

    @WillemIII
    Ligt niet aan me pc. Ik heb op al me computers gekeken. En hebben allemaal hetzelfde ;). Ligt toch echt aan de foto's helaas :{

    Отговор

  15. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 21:12

    Dan licht het toch echt aan jou, deze foto's zijn prima. Of misschien vind jij overbewerkte foto's mooi..... Ik heb hier niets aan gedaan. Misschien is dat het wel:X

    Отговор

  16. Profile pic
    dana  -  в 22:16

    Dikke spyker! ^o^

    Отговор

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  в 12:06

    @WillemIII
    Juist goed dat je niks bewerkt. Maar deze foto's hebben gewoon veel ruis en zit een waas overheen. Kan dat je camera verkeerd stond ingesteld. Maakt allemaal niet uit, kan gebeuren. Maar dan moet je niet zeggen dat het niet zo is terwijl het duidelijk te zien is ;)

    Отговор

  18. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  в 18:02

    ^O^ willem lekkere combo

    Отговор

  19. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  в 08:33

    ik zie geen waas:)

    Отговор

  20. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  в 18:40

    jemig wat loopt warmond-crew weer te zeiken, bij ons is er helemaal geen waas te zien, zijn gewoon top foto's

    Отговор

  21. Това не е правилно

Още Spyker C8 Laviolette LM85 спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“