Подробности за спота

Спотър Papiertje, Willem en Laurenz
Заснет в Arnhem, Netherlands
Дата 2009-10-05 08:31

Slechts 24 van gemaakt, de eerste op Autogespot!

Подробности за автомобила

Максимална скорост 300 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 4.50 s
Мощност 400 hp
Въртящ момент 480 Nm @ 3400 rpm
Тегло 1275 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    Sparrow  -  в 18:10

    Wow, vette bak^O^

    Отговор

  2. Profile pic
    Alwinnn  -  в 18:13

    Prachtig!:o:)

    ^O^ werk weer martijn enzow

    Отговор

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  в 18:15

    Dik hoor! Heb ik in meegereden Zaterdag.
    Zelfde als bij Spyker Expierence! Wat een wagen he!^O^

    Отговор

  4. Profile pic
    WoutJan15  -  в 18:19

    DIkke topspot, heerlijk mannen!^O^

    Отговор

  5. Profile pic
    Mk.  -  в 18:24

    Arnhem?! Oh dan is ie door Duitsland gegaan (hoop ik) anders heb ik heel wat gemist in Winterswijk!

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  в 18:28

    Netjes dames!:)

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  в 18:52

    Het is werkelijk waar niet te geloven:'( Gistermiddag rond 15.30 uur zag ik hem ineens bij Velperpoort voor mijn neus langsrijden, zonder dat ik ook maar iets kon doen, ik had niks bij mij waarmee ik foto's kon maken. Ik kon echt wel janken:(, zo'n ziek vette wagen dit:o

    Отговор

  8. Profile pic
    Chahine  -  в 18:55

    Wauw, fantastisch :o

    Отговор

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  в 19:05

    Geweldige spot man!:o^O^

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  в 19:05

    mannen;)

    Отговор

  11. Profile pic
    ThoMaster  -  в 19:15

    Daar is hij dan! Supervette spot!^O^

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  в 19:16

    Gweledig ding!! ^O^ en hele nette foto's voor de omstandigheden.

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  в 19:27

    Prachtig hoor.
    Eindelijk is hij er.

    Zo op de foto's oogt hij best lekker.

    Отговор

  14. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  в 19:34

    Enorm dikke bak dit, dat geluid is super!

    Отговор

  15. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  в 19:35

    Heel bruut!^O^
    En nog van Nederlandse bodem ook!;)

    Отговор

  16. Profile pic
    SPAIN roberto  -  в 19:43

    ^O^'Welkom Home':bier:

    Отговор

  17. Profile pic
    SPAIN roberto  -  в 19:44

    Dan moet ik t trouwens wel goed zeggen natuurlijk8)7

    ^O^'Welcome Home':bier:

    Отговор

  18. Profile pic
    bvk85  -  в 19:59

    WOW ik zeg SPOT VAN DE DAG !!!!

    Отговор

  19. Profile pic
    POLAND Marcie  -  в 20:36

    Superspot! Echt heel gaaf deze Spyker! Zou je me wat foto's kunnen mailen?

    mennohulsen@hotmail.com

    Отговор

  20. Profile pic
    B&J  -  в 21:17

    Wow!! Stouahhhh!

    Отговор

  21. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  в 21:29

    Toen vielen mn ogen er bijna uit ^O^^O^

    Отговор

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  в 22:19

    Deze reed zaterdag nog door Laren heen in vrband met de Nyenrode Rallye, maar helaas heb ik er zelf geen enkele foto van kunnen maken. Hij reed ook meteen door, logisch gevolg van het groene verkeerslicht maar toch jammer...

    Отговор

  23. Profile pic
    B?rt  -  в 23:12

    Waarom zie ik zulke dingen nou nooit??

    Отговор

  24. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  в 09:30

    Gelukkig zijn de velgen zwart, anders zou de wagen toch wat overdone lijken. Nu klopt het plaatje wel, omdat de vlekken ook zwart zijn. Gave spot!

    Отговор

  25. Profile pic
    rick1  -  в 15:34

    kan je me alle foto's die je hebt in hi-res sturen naar ricky.degek@gmail.com
    zou het erg waarderen

    Отговор

  26. Profile pic
    lopper  -  в 17:48

    jammer dat het kenteken niet op nl staat

    Отговор

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Cas  -  в 19:34

    Vet! Deze heb ik de afgelopen weken al 2x zien rijden op de A27 richting Almere! ^O^^O^ (helaas rijd ik de andere kant op...)

    Отговор

  28. Profile pic
    NETHERLANDS petervd3  -  в 22:04

    Egt zo'n vette bak hè! ^O^ Iets om trots op te zijn zo'n Nederlandse auto :+

    Отговор

  29. Profile pic
    NETHERLANDS mcsjoom  -  в 21:27

    Lovely! Ik heb m in 't MECC gezien en vond hem toen al geweldig!

    Отговор

  30. Това не е правилно

Още Spyker C8 Laviolette LM85 спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“