Подробности за спота

Спотър WillemIII
Заснет в Blaricum, Netherlands
Дата 2010-06-12 20:38

Just wow! :D

Подробности за автомобила

Максимална скорост 300 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 4.50 s
Мощност 400 hp
Въртящ момент 480 Nm @ 3400 rpm
Тегло 1425 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    Chahine  -  в 22:44

    Nice!

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  в 22:53

    Gevolgt :P Geintje dkkke spot^O^

    Отговор

  3. Profile pic
    GHG  -  в 22:59

    Stunning car :o

    Отговор

  4. Profile pic
    Ashley  -  в 23:19

    idd wow!:bier:

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS SupercarFan  -  в 23:23

    dik!!! ^O^

    Отговор

  6. Profile pic
    laurens324  -  в 23:26

    kvind het een lelijke wagen, vooral de luchtinlaat op het dak

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS jordyboy  -  в 01:40

    Lijkt wel erg veel op laren?

    Отговор

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Monaro  -  в 03:43

    Dit is ook in Laren

    Отговор

  9. Profile pic
    Voorschoten LLMM  -  в 08:09

    Als dit Laren is, heb ik liever deze foto's dan die van Monaro, die foto's op het kruispunt zijn lang niet zo boeiend als stilstaande foto's. Nette spot en Foto's Willem^O^

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  в 09:20

    haha jaloezie van monaro en jordy, waarom denken jullie altijd alles te weten?
    welke straat is dit in Laren?
    lekkere spot Willem met MOOIE FOTOS^O^

    Отговор

  11. Profile pic
    KEVV  -  в 09:33

    Heb hem gezien ergens december vorig jaar!
    Nette spot Willem^O^

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 09:46

    @ Monaro en Jostie,

    Als ik aan die mensen die daar wonen vraag, welke plaats is dit en als ze dan Blaricum zeggen. Dan is het Blaricum.

    @ Monaro, ga je nu weer zo doen omdat je die 458 niet hebt?

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Monaro  -  в 11:40

    Nee gaat mij helemaal niet om de 458 die kom ik toch nog wel weer ergens tegen in blaricum of hilversum

    Het gaat mij erom dat jij hem onder blaricum upt terwijl het gewoon laren is.
    Die huisjes staan niet in blaricum maar in Laren, ik kom al behoorlijk lang in laren.
    We kunnen er samen nog wel een keer heen fietsen hoor als je wil?

    Отговор

  14. Profile pic
    BELGIUM Scaglietti  -  в 11:49

    Bende kinders eigenlijk :r, tzijn wel mooie foto's maar deze spot is gewoon verziekt door de inhoud van de reacties. Ik denk niet dat de eigenaar nu deze spot zou willen zien.

    Отговор

  15. Profile pic
    NETHERLANDS jordyboy  -  в 11:51

    Friezencrew

    Lopen jullie ook weer te zeiken? :+

    Monaro we gaan van de week wel ff met willem na deze straat in laren toe.

    Scaglietti: Is ook niet de eigenaar

    Отговор

  16. Profile pic
    espada  -  в 12:45

    Zoek het op met google maps en doe dan streetview :+

    Отговор

  17. Profile pic
    Olivier s.  -  в 13:25

    Waar het ook is, je verwacht het niet in zo'n ''arbeiders'' wijkje.

    Отговор

  18. Profile pic
    Cliff.H  -  в 14:33

    Jezus.. Jullie doen het ook allemaal voor de cijfertjes he..
    Triest..

    Отговор

  19. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  в 18:43

    Lekker zeg :bier:

    Отговор

  20. Profile pic
    Nigel92  -  в 19:29

    Gave spot!!^O^

    Отговор

  21. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  в 21:51

    wow wat een dikke spot in zo'n straatje en wat een heerlijke auto is dat zeg!!!:D:D

    Отговор

  22. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  в 21:55

    en wat een domme reactie's wat maakt het nou uit waar hij persee gespot is hij staat er op en het is een geweldige spot^O^ik heb respect voor deze spot^O^

    Отговор

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  в 00:48

    Ziekie!

    Отговор

  24. Profile pic
    NETHERLANDS Senna  -  в 11:39

    Heren,

    Ik zal jullie uit de droom halen.
    Dit is LAREN.
    En nee hier woont de eigenaar niet, eigenaar is SpykerCars Zeewolde.

    Отговор

  25. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 17:58

    Ik wet dat de eigenaar hier niet woont. Maar aan iemand die daar voorbij liep, vroeg ik: is dit Blaricum. Zijden ze, ja !

    Отговор

  26. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  в 18:16

    Mooie spot! Maar wat een onwetenschappelijk ge welles-nietes hier. Na tientallen reacties is er nog niemand gekomen met een concrete straatnaam, terwijl jullie allemaal precies denken te weten waar het was. Wijs het aan op een kaart en houd op met discussiëren.

    Отговор

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Senna  -  в 06:29

    Denk dat het er helemaal niet toe doet welke straat dit is in Laren.
    De bestuurder is familie van mij, en in de straat waar deze foto genomen is woont ook familie.

    Je hebt je goed aan de afspraak gehouden WillemIII!!!!
    Misschien vlgd keer kenteken afplakken van de auto's die er niets mee te maken hebben.

    Отговор

  28. Profile pic
    BELGIUM ferrari_-_freak  -  в 21:09

    jaloers ofzo:+
    kan het my wat sgele of hy dubbel is ofniet het is gewoon een topspot en ook een spyker erby op AG8)7

    Отговор

  29. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  в 17:14

    Deze is zoo vet!

    Отговор

  30. Това не е правилно

Още Spyker C8 Aileron спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“