Подробности за спота

Спотър Rallydaniel/DNL
Заснет в Prague, Czech Republic
Дата 2008-12-24 16:54

Подробности за автомобила

Максимална скорост 270 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 5.60 s
Мощност 499 hp
Въртящ момент 780 Nm @ 3920 rpm
Тегло 2500 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    Danone  -  в 18:32

    En een brabus op foto 1?

    Отговор

  2. Profile pic
    PWS Crew  -  в 18:37

    Pooiert :P

    Отговор

  3. Profile pic
    ALGERIA Pere Nubiola i Sans  -  в 18:39

    OOOH ^O^

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  в 19:04

    wow super vet:)

    Отговор

  5. Profile pic
    sparrow  -  в 19:08

    POOIER BAK

    Отговор

  6. Profile pic
    Joop  -  в 19:17

    kijk die vetkwap in die auto zitten8)7

    Отговор

  7. Profile pic
    SPAIN marcpau  -  в 20:11

    nice color!!

    Отговор

  8. Profile pic
    marnix  -  в 20:12

    haha die dikzak in die auto lagge!8)7 vindt hem trouwens wel erg mooi maar zou hem zelf nooit kopen als ik het geld had.:{

    Отговор

  9. Profile pic
    buurman 174  -  в 20:18

    ik ben ook in praag geweest daar kun je wel goed spotten veel hummers zag ik toen

    mooien kleur die RR

    Отговор

  10. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  в 21:14

    watt een RR 8)7

    Отговор

  11. Profile pic
    laurens324  -  в 21:28

    wow een mooie phantom :P
    kwist niet dat het bestond

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Richard Brunsveld  -  в 21:38

    Lol, te lelijk voor woorden

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  в 22:43

    WOW!!!!
    Ziek!!! Echt een dikke spot!
    Love it :D

    Отговор

  14. Profile pic
    POLAND Marcie  -  в 23:50

    Heiligschennis! De mensen in Crewe zijn not amused met deze Rolls ...

    Отговор

  15. Profile pic
    VonStroke  -  в 01:24

    Zero taste! :r

    Отговор

  16. Profile pic
    Meess  -  в 08:09

    Matt Zwart !:bier:

    Отговор

  17. Profile pic
    maciek  -  в 10:09

    Nice spot ! :tong:

    Отговор

  18. Profile pic
    Thom!  -  в 10:27

    HEERLIJK DIK^O^

    Отговор

  19. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  в 11:26

    De ombouw kost net zoveel als de prijs van een nieuwe Phantom, dus meer dan een miljoen ben je wel kwijt.:D

    Отговор

  20. Profile pic
    pim0  -  в 11:31

    porsche op laatste foto

    Отговор

  21. Profile pic
    Olibiertje?  -  в 11:55

    Ben met school ook in praag geweest! rijdt alleen maar getunede shit, bentley continental gt mansory enz. echt vet!

    Отговор

  22. Profile pic
    PH  -  в 16:28

    Ik moest nog even denken of ik hem mooi vond. Maar ik ben eruit het is gewoon een vet ding ^O^

    Отговор

  23. Profile pic
    Vantage  -  в 21:19

    TE MOOI! ^O^

    Отговор

  24. Profile pic
    NETHERLANDS tommeskes  -  в 16:50

    een van de vetste auto's die er is^O^

    Отговор

  25. Profile pic
    RuudM123  -  в 17:11

    Prachtig merk, de kleur vind ik ook niet erg staat best goed. Over de velgen zeg ik ook niets heb het wel eens erger gezien, ik erger me alleen kapot aan dat onderste roostertje aan de voorkant. Altijd als ik een foto zie van dit model irriteert me dat.

    Doe mij maar een gewone RR, vind ik stijlvoller

    Отговор

  26. Profile pic
    Cédric  -  в 20:10

    wth.... die auto is niet normaal :D Wie koopt er tegenwoordig nog zo'n dikke bak!
    Ma dat terzijde, die auto is gewoon prachtig...

    Kan er iemand mij zeggen hoeveel die auto kost? Dan kan ik eens zien of het in mijn budget past! :p

    Отговор

  27. Profile pic
    NETHERLANDS adriaan  -  в 21:30

    Vette wagen

    @joop
    Die man eet zich vet omdat ie het kan:tong:

    Отговор

  28. Profile pic
    kenkerhenk  -  в 21:59

    zware penoze, dat zie je zo

    Отговор

  29. Profile pic
    Dwaas  -  в 18:14

    Mooiste Auto Die Er Is!!!

    Отговор

  30. Това не е правилно

Още Rolls-Royce Phantom Mansory Conquistador спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“