Подробности за спота

Спотър Jeroen
Заснет в London, United Kingdom
Дата 2012-06-07 19:58

Door een heel bijzonder uitlaatsysteem was deze door de smalle straatjes in Londen goed te horen! Iemand die weet wat voor uitlaatsysteem dit is? Qua kleurstelling is deze auto identiek aan de Maserati Quattroport Sport GT S 2009 van gisteren. Deze heeft ook een zwarte streep over de motorkap en het randje op de velg. Topspot voor mij!

Подробности за автомобила

Максимална скорост 285 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 5.20 s
Мощност 405 hp
Въртящ момент 460 Nm @ 4750 rpm
Тегло 1780 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  в 20:01

    Grappige combo met de 4porte, inderdaad. Ik zie dat de luchthappers achter de voorwielen bij de 4porte opgevuld zijn met kleuren van de Italiaanse vlag. Is dat wel een goed idee (of dienen die gaatjes enkel ter versiering)?

    Отговор

  2. Profile pic
    BELGIUM zjeroen  -  в 20:04

    nice! kan niet anders zijn als arabs op UK platen :p

    Отговор

  3. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  в 20:06

    Ik merk op de foto's van de 4porte van gisteren dat die dingen geperforeerd zijn, dus het zal wel meevallen. Ik vind dat overigens wel een mooi idee, die samengestelde vlag.

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  в 20:19

    Normaal zijn die roosters zwart volgens mij, nu dus gewoon een ander kleurtje.

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS only4ro  -  в 20:25

    De uitlaten zijn van Midlands Exhausts, enorm dik geluid!

    Отговор

  6. Profile pic
    Chahine  -  в 21:06

    Net als de QP GT S 2009 ziet deze er erg gewaagd uit! Mooie foto's Jeroen :)

    Отговор

  7. Profile pic
    SLOVENIA Big_Marx  -  в 20:09

    Quattroporte with same wrap, awesome! :D

    Отговор

  8. Profile pic
    Spotterscrew-Assen  -  в 17:27

    Ook nog een prachtige combo met een witte GT-R!

    Отговор

  9. Това не е правилно

Още Maserati GranTurismo спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“