Подробности за спота

Спотър Tj-m
Заснет в Bemmel, Netherlands
Дата 2008-03-01 19:54

Wat een geweldige wagen! Helaas had mijn familie haast daarom kon ik maar snel 3 foto's maken! Maar iedereen keek er vanop dat zo'n brute wagen hier middenin in het stadje Bemmel stond! Dit is echt een en al sportwagen! Echt een droom om bij te staan! Topspot!!!!!!!

Подробности за автомобила

Максимална скорост 335 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 4.00 s
Мощност 530 hp
Въртящ момент 605 Nm @ 5500 rpm
Тегло 1625 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    LeonVermaas  -  в 21:59

    Erg gaaf! Vooral in deze kleur. :D

    Отговор

  2. Profile pic
    Teun  -  в 21:59

    En ook gewoon op nieuw kenteken. :bier:

    Отговор

  3. Profile pic
    Gumball 69  -  в 22:12

    Ik vind oranje altijd wel goed staan op een Lamborghini of geel. :)

    Отговор

  4. Profile pic
    Ferraghini  -  в 22:18

    Gewoon naast de afhaalchinees8)7

    Отговор

  5. Profile pic
    maxiiim  -  в 22:20

    veeeet :o

    Отговор

  6. Profile pic
    GERMANY Smark  -  в 22:20

    Waaaauw mijn lievelingswagen weer eens gespot :) Mooi werk! :P

    Отговор

  7. Profile pic
    ALBANIA st@kje  -  в 22:51

    WAAAATTT:o:o BEMMEL:o:o:o daar woon in 5 km vandaan:O:O

    Отговор

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  в 23:33

    HEILIG _O_ Ongelooflijk mooie, intimiderende, duivelse bruut :evil:

    Отговор

  9. Profile pic
    jorrik  -  в 23:38

    Wow wat een auto! Die voorkant, zoooooo mooi _O_

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  в 23:38

    Mooier dan Murcielago, zeker weten.:)

    Отговор

  11. Profile pic
    Ruub  -  в 08:33

    woow, Prachtige wagen!!!^O^

    Отговор

  12. Profile pic
    Jesse  -  в 08:48

    Inderdaad STakje, ik ook,, komen ze daar vaker?

    Отговор

  13. Profile pic
    REDLINE---  -  в 10:03

    Wat? Bemmel? Daar woon ik ook 5km vandaan! Als ik dit had geweten...

    Отговор

  14. Profile pic
    Laaurens_  -  в 10:12

    Wauw! Het blijft gewoon een van de mooiste auto's ooit gemaakt!

    Отговор

  15. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 10:48

    Is het geen 6.0????????????????

    Отговор

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Roy  -  в 11:06

    @willemIII
    er staat toch op VT;)

    Отговор

  17. Profile pic
    SWITZERLAND CC  -  в 12:07

    Tuurlijk is dit een 6.0 !!!

    Отговор

  18. Profile pic
    Jurvie  -  в 12:36

    heerlijk!!:D

    Отговор

  19. Profile pic
    gijs  -  в 13:42

    mooiste lambo ever

    Отговор

  20. Profile pic
    SWITZERLAND CC  -  в 17:43

    De zoon van het bedrijf daar mocht meerijden...:)

    Отговор

  21. Profile pic
    SUITable  -  в 18:42

    Wat een goddelijke wagen :D Dit is de 3e Diablo 6.0 VT op Nederlands kenteken ^O^ Slechts 260 stuks van gemaakt dus heel exclusief

    Отговор

  22. Profile pic
    NETHERLANDS D.  -  в 18:22

    Jammer dat het een import auto is..

    Отговор

  23. Profile pic
    SWITZERLAND CC  -  в 22:05

    Van mij mogen er zo nog wel een paar import auto's bij. Dus laat dat woord "jammer" maar even weg.
    Wat mij betreft: mooi dat deze auto naar NL geïmporteerd is.

    Отговор

  24. Profile pic
    vonders  -  в 18:03

    Nou mooi, met deze geimporteerde zijn er nu 3 in nederland. (2 x origineel en 1 x geimporteerd)
    Deze, die gele die er al vaak op staat en een zilver/grijze (56-GR-LZ)
    Ik heb van die laatste een foto, maar AG wil hem niet uploaden omdat hij achter Hessing is gemaakt. stond daar voor onderhoud

    Отговор

  25. Profile pic
    bunde-crew  -  в 16:45

    lol, ik ken die gast die op foto een langs fietst :P sicke spot btw^O^:bier:

    Отговор

  26. Това не е правилно

Още Lamborghini Diablo VT 6.0 спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“