Подробности за спота

Спотър Michael.
Заснет в Breukelen, Netherlands
Дата 2026-01-10 22:16

In deze tijd van het nog kortdurende nieuwe jaar én in deze winterse omstandigheden een Ferrari 812 GTS zien is wel echt kneiterdik! Dit verwacht je toch totaal niet met een dikke pak sneeuw begin van de week, 's nachts -5 t/m -15 's, sneeuwjachten, meerdere dagen code oranje gehad. Wát een spec ook, staat echt enorm goed! Na een rondje te hebben gedaan, in de hoop naar sneeuw spots, kwam ik vrijwel niets tegen dan nog een S 63 in de garage, waar natuurlijk geen sneeuw is. Ik besloot om het rondje nog uit te breiden en ik reed over de A2 richting Amsterdam. Vanuit de auto op de A2 zag ik deze Italiaanse banaan staat en ik kreeg direct adreanaline ervan: "Wow, een Ferrari 812 GTS in deze winterse omstandigheden?!" Pas mijn vijfde spot dit jaar en mijn eerste supercar voor 2026. Op naar meer dikke spots dit jaar! Al zal dat halverwege dit jaar wel minder worden voor én door mij, vanwege de kleine die dan geboren wordt.

Camera

Camera model Canon EOS R6m2
Aperture 5.7
Shutterspeed 1/83
Focal length 27.0 mm

Подробности за автомобила

Максимална скорост 340 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 3.00 s
Мощност 800 hp
Въртящ момент 718 Nm @ 7000 rpm
Тегло 1600 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  в 22:19

    Hele dikke spot! Wat een vet apparaat!

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Carspotter_Japie  -  в 22:21

    Gave spot!

    Отговор

  3. Profile pic
    NETHERLANDS MW_cars  -  в 22:24

    Geweldige spot!

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  в 22:29

    Wat een geweldige spot! Heel tof om in deze periode van het jaar te zien. En dan ook nog zo’n fantastische kleur, heerlijk.

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  в 22:29

    Super spot! Heerlijke kleur en geschilderde schildjes! Dit verwacht je inderdaad echt niet in deze periode.

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  в 22:43

    Wat een ontzettend dik exemplaar dit zeg, heel erg gaaf!

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Kwark  -  в 22:45

    Zo gruwelijk, lekkere vondst!

    Отговор

  8. Profile pic
    NETHERLANDS mocrocarphotos  -  в 22:55

    Zo dan! Wat een lekker exemplaar zeg! En dat in dit weer joh

    Отговор

  9. Profile pic
    NETHERLANDS mocrocarphotos  -  в 22:56

    Ik lees nu het einde, gefeliciteerd met de kleine!🥳

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Flint_Cars  -  в 00:11

    Geweldig spotje zeg! Super dik! Hopelijk komt deze snel op kenteken!

    Отговор

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Porsche_123  -  в 19:29

    HSX-10-H

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS PhotographybyMats  -  в 00:22

    geweldige spot en gaaf kleurtje!

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Axel  -  в 03:29

    Topspot man! Heel vet en leuk verhaal ook erbij👌🏻

    Отговор

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  в 11:39

    Heel lekker zo in het geel!

    Отговор

  15. Profile pic
    NETHERLANDS fritsel  -  в 13:24

    Die is lekker zeg! Mega speccie voor de 812 :)

    Отговор

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  в 18:26

    Super! Geel staat 'm stiekem wel beter dan Ferrari-rood

    Отговор

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Kwark  -  в 19:10

    Magnifieke Ferrari, geweldige vondst. Mijn stem heb je voor vandaag.

    Отговор

  18. Profile pic
    NETHERLANDS CarsByJoep  -  в 19:16

    Hele gave spot! Mooie spec ook. Mijn svdd.

    Отговор

  19. Profile pic
    NETHERLANDS joos straetmans  -  в 20:31

    Mooie spot. Suggesties voor namen van de baby : Enzo voor een jongen, Mercedes voor een meisje 😅

    Отговор

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Thomas!  -  в 21:36

    Wat een mega spot voor deze tijd! Heerlijke plaatjes ook

    Отговор

  21. Profile pic
    ITALY JACK888 Turin Spotter  -  в 21:41

    Stunning 812 and amazing pics! 😍

    Отговор

  22. Profile pic
    NETHERLANDS sanderwubs  -  в 21:41

    Erg lekkere svdd! Mooie spot man

    Отговор

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Rover-Spots  -  в 15:55

    Heerlijk exemplaar dit!

    Отговор

  24. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  в 21:15

    Wat een ongekend lekkere kleur voor de Ferrari 812 GTS! Afgelopen zomer heb ik een knalgele 812 GTS Novitec Rosso kunnen spotten, het kan altijd dus nog gekker en gekker dan met het Novitec Rosso pakketje kan het ook nog gaan. Geweldige spot en de SVDD binnen is ook altijd mooi!

    Отговор

  25. Profile pic
    NETHERLANDS Celine.  -  в 23:40

    Ongekende spot! En gefeliciteerd aanstaande papa 🥳🍼

    Отговор

  26. Profile pic
    HUNGARY PcArzenal  -  в 19:55

    Awesome 812

    Отговор

  27. Това не е правилно

Още Ferrari 812 GTS спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“