Подробности за спота

Спотър jordyboy
Заснет в Noordwijk, Netherlands
Дата 2009-09-21 20:02

Wat een super lekkere combo, Met een E63 AMG. Wat vinden jullie van de foto's?

Подробности за автомобила

Максимална скорост 250 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 4.80 s
Мощност 420 hp
Въртящ момент 400 Nm @ 3900 rpm
Тегло 1555 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  в 21:55

    Nette foto's.. mooiste kleur op een M3..
    en dat stereffect op die laatste foto dan:+ ^O^

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS nba20  -  в 12:42

    hele mooie spot!!!, en inderdaad die stereffect!^O^^O^

    Отговор

  3. Profile pic
    jStaal  -  в 14:49

    idd mooie foto's

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS gertjeR  -  в 17:05

    TOP foto,s8)7^O^

    Отговор

  5. Profile pic
    ALGERIA Fordfreak//  -  в 17:43

    Foto 2^O^

    Отговор

  6. Profile pic
    rudy  -  в 18:01

    Lekkere pic's hoor ^O^

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  в 18:27

    Ik vind foto 1 en 3 erg gaaf!

    Отговор

  8. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  в 00:02

    je zal het me echt niet veel horen zeggen hier op de site omdat het meestal andersom is, maar je eerste mag een klein beetje meer bewerking hebben in de lucht, al was het maar een lichte waas erover om die vuurtoren beter te laten uitkomen ;)
    foto twee een heel knappe diagonale compositie waardoor je meer ruimte krijgt ^O^
    3 en 4 zo lekker warm, heerlijke kleuren, door je tele te gebruiken trek je die achtergrond mooi dichtbij, heel knap gedaan ^O^
    en 5 heel origineel gedaan met dat sterretje, je zou hem bijna als kerstkaartje kunnen gebruiken :P
    kortom prachtige spot man ^O^

    Отговор

  9. Profile pic
    C.J.  -  в 15:21

    @laren_4life_jordy
    kan je mij deze foto's via mail bezorgen. Ken de eigenaar--> En de foto's zijn mooi gelukt, klaar om in te lijsten.

    Отговор

  10. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  в 17:00

    Heel mooie foto's idd! Mooiste BMW ooit, dat ook nog eens en dan met deze kleur. Prachtig!
    Wanneer was dit trouwens? Maandag?

    Отговор

  11. Profile pic
    laren_4life_jordy  -  в 18:45

    C.j. Komt goed als ik je mail kan vinden op het forum.

    @wassenaar crew.

    Nee dit was zondag.


    ty allemaal voor de complimenten

    Отговор

  12. Profile pic
    Wassenaar Crew  -  в 19:13

    Heh, jammer nou, ik wil al zo lang een volledig stilstaande E92 platen. Jammer dat ik tóch niet ben gegaan.

    Отговор

  13. Profile pic
    c.j.  -  в 20:28

    @jordy
    stuur maar naar audia4cabrio@hotmail.com

    ik heb geen account op dit forum


    Отговор

  14. Profile pic
    Thorstein  -  в 13:13

    kun je foto 3 naar mij sturen:

    thorry_henry14@hotmail.com^O^

    bij voorbaat dank!:)

    Отговор

  15. Това не е правилно

Още BMW M3 E92 Coupé спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“