Подробности за спота

Спотър JeffreydeRuiter
Заснет в Amsterdam, Netherlands
Дата 2024-12-24 13:56

Toen ik deze zag sloeg mijn hart een slag over. Ik moet voor de bingokaart dit jaar alleen nog een Arnage Red of Green label en een Tesla Roadster. Dit bleek echter geen Red Label, maar de dikkere R. De bingo blijkt dit jaar onmogelijk.

Camera

Camera model Canon EOS 6D Mark II
Aperture 2.8
Shutterspeed 1/5
Focal length 24.0 mm

Подробности за автомобила

Максимална скорост 249 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 6.30 s
Мощност 405 hp
Въртящ момент 835 Nm @ 2100 rpm
Тегло 2520 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  в 14:10

    Mooie spot! Gelukkig heb je de BMW XM Label Red wel kunnen spotten 😄

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS AndeleBFotografie  -  в 14:27

    Tof! Al wist je wel dat ie er stond, toch😉? Ook de Amsterdamse Tesla Roadster nog nooit gezien?

    Отговор

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 14:30

    @spots.by.renzo XM Label Red?
    @AB_Carphotography De ene keer dat ik er heb gereden met half kokende motor stond die er niet. Mocht ik toch nog een Arnage Red/Green Label spotten kan ik er altijd nog langs. Probeer Amsterdam zoveel mogelijk te mijden.

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  в 15:53

    Jammer dat het niet gelukt is. Het zijn allemaal wel auto's die je echt gespot moet hebben een ervaren spotter als jij. Maar dit is ook een geweldige Bentley!

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 16:12

    Zoals je op mijn profiel kan zien heb ik ze allemaal al meermaals gespot. De bingokaart geld voor een bepaald jaar. Elk jaar maken we er een met een groepje bevriende spotters. Dit jaar heb ik nog geen Arnage Red/Green label of Tesla Roadster gespot. Ze zijn uit het straatbeeld verdwenen. Wel een Tesla Roadster zien rijden.
    @autospotter#lenno

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  в 16:33

    Aha, doe jij dat zo. Ik stel elk jaar een lijstje op met wat modellen die ik nog niet heb gespot maar die ik wel graag dat jaar wil spotten. Iedereen heeft zo wel zijn eigen manier denk ik.

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  в 11:48

    Lekkere garageplaatjes wel! Tof model, gave spec!

    Отговор

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  в 19:18

    Gezien de omlijsting rond het Bentleylabel aan de achterzijde is dit een Red Label.

    Отговор

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Snelweggespotnl  -  в 12:57

    Zie ik nou gewoon 3x een G63 waarvan 1x een Brabus op de laatste foto?? Lekker spotje!😍😍

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Amsterdam.Carspotter  -  в 19:25

    En dan blijkt het toch een Arnage Red Label te zijn. Dan heb je alleen geen Tesla Roadster. (Je hebt er in 2024 wel 1 geüpload, maar ik neem aan dat dat een oudere spot is?)

    Отговор

  11. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 15:11

    @Jeroen Zet ze maar weer terug. Dit is een Arnage R, de opvolger van de Bentley Arnage Red label. Heeft ook 50pk meer.

    Отговор

  12. Това не е правилно

Още Bentley Arnage Red Label спотове



Свързани новини

Гласуване сега за „спот на деня“