Подробности за спота

Спотър ThoMaster
Заснет в Breda, Netherlands
Дата 2010-11-08 19:21

Wat een prachtige wagen. Parkeerde ineens recht voor mijn neus toen ik een sigaretje aan het roken was.

Подробности за автомобила

Неизвестни спецификации. Добавяне на спецификации за този автомобил

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    SpeedLimit  -  в 22:09

    Wat is dit toch een brute Audi.
    Mooie platen!^O^

    Отговор

  2. Profile pic
    jespeR!  -  в 22:17

    Is roken toch nog ergens goed voor. :+
    Schitteren platen Thomas! Wat een wagen.

    Отговор

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Brabus  -  в 22:21

    prachtige foto's van een prachtige versie^O^

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Wessel98  -  в 22:22

    Plus?

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  в 22:27

    Het is een ABT(zie spot in Nes,ameland):bier:

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  в 22:28

    Heerlijke platen weer!^O^

    Отговор

  7. Profile pic
    POLAND Marcie  -  в 22:51

    Foto 3 is echt te mooi! Zou je me die willen mailen?

    mennohulsen@hotmail.com

    Отговор

  8. Profile pic
    NETHERLANDS tommeskes  -  в 22:52

    ik heet Thomas van Rooy bijna hetzelfde haha8)7 dikke spot :bier:

    Отговор

  9. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  в 23:09

    Foto 3 is über prachtig :P

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS eldoub  -  в 00:46

    er zijn vervelendere dingen... strakke foto's

    Отговор

  11. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  в 07:42

    Mooie spot!

    Отговор

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Willem Rodenburg  -  в 08:16

    Dik heur!

    Отговор

  13. Profile pic
    NETHERLANDS R&M-spots  -  в 08:24

    Super Thomas! Mooie platen ook!

    Отговор

  14. Profile pic
    AerTho  -  в 10:33

    Mooie bak en goeie platen.

    Volgens mij ook een Plus, niet?

    Отговор

  15. Profile pic
    NETHERLANDS spn unit  -  в 12:53

    Heerlijke spot Thomas!
    Heel erg vette wagen, en erg mooie foto's! ^O^

    Отговор

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Siem  -  в 13:39

    Mooi spot ^O^

    Отговор

  17. Profile pic
    AndrewC  -  в 13:52

    Awesome shots Thomas!^O^

    Отговор

  18. Profile pic
    BELGIUM Wiesmann301997  -  в 19:32

    ROKEN IS SLECHT

    en dan wordt het nog beloond doordat er een rs6 voor je neus stopt.

    Отговор

  19. Profile pic
    Ilias  -  в 22:03

    Mooie foto's Thomas!
    Erg mooi ook hoe je je watermerk subtiel in de foto's voegt ;) !

    Отговор

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  в 22:15

    Echt super dat je hem zomaar zeg (jammer dat je dan weer rookte, maarja niks aan te doen)

    Отговор

  21. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  в 12:45

    gewoonweg S-U-P-E-R Thomas, wat een heerlijke foto's, heel stemmig door de kleuren, fantastisch om te zien hoeveel zorg je draagt bij de afwerking, werkelijk alles tot in de kleinste details nagekeken, sjiek hoor ^O^ ^O^ ^O^

    Отговор

  22. Profile pic
    BELGIUM Stradale  -  в 11:59

    Roken :we:

    Mooie foto's en mooie spot!

    Отговор

  23. Profile pic
    ThoMaster  -  в 12:54

    Och och, moraalridders!8)7
    Ik ben natuurlijk de enige op AG die rookt, zeker aangezien er zoveel mensen op reageren als ik enkel verduidelijk hoe plotseling deze spot voor mijn neus verscheen zonder dat ik ernaar opzoek was.:tong:

    Bedankt voor de complimenten betreffende de foto's verder hoor!^O^

    Отговор

  24. Profile pic
    CitroTjerk  -  в 20:21

    Je bent sowieso niet de enige hier die rookt hoor, ik ben zelf ook een behoorlijke kettingroker :bier: Over de spot, je hebt geluk gehad om zo toevallig zo'n zeldzame wagen te kunnen platen! Ik ben er wel eens 1tje tegen gekomen, een black on white exemplaar, maar niet kunnen fotograferen helaas. Een RS6 Sedan wil ik heel graag nog eens voor mijn lens krijgen, prachtige auto's ^O^ De foto's zijn ook heel netjes, vooral de derde en vierde.

    Отговор

  25. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  в 20:15

    wel hele nette foto's hier hoor...stuk voor stuk...prachtig gedaan...met foto 3 denk ik als uitschieter...^O^

    Отговор

  26. Profile pic
    BrasschaatNick  -  в 16:35

    Schitterende foto's! ^O^

    Отговор

  27. Profile pic
    c&j&l&a  -  в 09:02

    Wauw,wat een enorme wagen en dan nog eens super dikke platen.Hopelijk komt die ook eens naar Hoogstraten ! :bier:

    Отговор

  28. Това не е правилно

Още Audi RS6 Plus Sedan C6 спотове



Свързани новини