Подробности за спота

Спотър Carkijker
Заснет в Kaatsheuvel, Netherlands
Дата 2025-12-29 23:02

Gespot 21 DECEMBER 2025 Na de M5 Touring kwam ik bij het Loonsche Land deze prachtig gespecd RS E-Tron GT tegen en wat een mooie spec zo geel met zwart en een klein beetje rood, staat echt mega goed!! Gelukkig scheen de zon op het moment van foto's maken, geeft een mooie sfeer in de foto's! Deze is al vaak in het hoge noorden gespot, leuk om te zien, nu Brabant, haha!

Подробности за автомобила

Максимална скорост 250 km/h
Ускоряване 0-100 km/h 3.30 s
Мощност 646 hp
Въртящ момент 830 Nm @ 0 rpm
Тегло 2320 kg

Коментари по този спот


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Kwark  -  в 23:13

    Wat een leuke en originele spec. Mooie spot hoor

    Отговор

  2. Profile pic
    NETHERLANDS PhotographybyMats  -  в 23:38

    lekkere uitvoering zo!

    Отговор

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Johnycarspotter  -  в 23:54

    Gave spec!

    Отговор

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusive_Spottertje  -  в 00:08

    Gaaf

    Отговор

  5. Profile pic
    NETHERLANDS carspot0541  -  в 01:05

    Gaaf ding zo!

    Отговор

  6. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  в 10:20

    Heerlijke E-Tron!

    Отговор

  7. Profile pic
    NETHERLANDS twanvanderkolk  -  в 15:36

    Wanneer ga je rechte foto's maken?

    Отговор

  8. Profile pic
    ITALY JACK888 Turin Spotter  -  в 20:43

    Crazy one, cool spot!

    Отговор

  9. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  в 23:12

    Wat een spec! Enkel de zwarte motorkap vind ik niet zo. Overigens maakt @twanvanderkolk wel een terecht punt: de horizon in je foto’s is altijd scheef, en dat kijkt wat onprettig. Het kan zo nu en dan wel leuk zijn als speels effect, maar ik denk dat je spots nog beter zouden worden als je vaker een rechte horizon aan zou houden.

    Отговор

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Hook  -  в 17:13

    Super spec

    Отговор

  11. Това не е правилно

Още Audi RS E-Tron GT спотове



Свързани новини